تبلیغ لوازم یدکی خودرو در دُکی کار

به دنبال افزایش فروش لوازم یدکی و تبلیغات آن هستید؟ با ما در تماس باشید

واتساپ: 09362895514

تبلیغ لوازم یدکی خودرو در دُکی کارز

تبلیغات لوازم یدکی خودرو

تبلیغات عضو جدایی ناپذیر از فروش در هر بازاری است. در این بخش قصد داریم صرفا درباره تبلیغات لوازم یدکی خودرو در دُکی کارز صحبت کنیم.

اصولا برای تبلیغ لوازم یدکی یا همان قطعات خودرو در بازار سنتی به سراغ تهیه و پخش تراکت تبلیغ لوازم یدکی و همچنین نوشتن متن تبلیغاتی برای لوازم یدکی می‌رویم.

اما با وجود بازارهای آنلاین و شبکه‌های اجتماعی با پتانسیل بالا، آیا تبلیغ لوازم یدکی خودرو یا همان تبلیغات لوازم یدکی بصورت سنتی معقول است؟

در برخی حالات نیز در بازار سنتی ما به دنبال بازاریاب لوازم یدکی میگردیم و افرادی را برای اینکار استخدام میکنیم. البته این روش را ما بسیار موافق آن هستیم. چراکه بازاریاب لوازم یدکی اگر به کار خود وارد باشد به خوبی می‌تواند درصد فروش شما را افزایش دهید. به همین دلیل استخدام بازاریاب لوازم یدکی کار معقولی است، اما بایستی در استخدام بازاریاب لوازم یدکی دقت کرد و آیتم های مهم آن را رعایت نمود.

در حال حاضر بهترین نوع تبلغیات  لوازم یدکی تبلیغات هدفمند و پربازده است. این نوع تبلیغات چه در فضای سنتی مانند نمایشگاه‌‌های لوازم خودرو و چه در قضای آنلاین مانند پلتفرم دُکی کارز باشد بسیار پربازده هستند.

تبلیغ لوازم یدکی در دُکی کارز

پلتفرم آنلاین دکی کارز به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند برند و قطعات شما بصورت کاملا هدفمند و حرفه‌ای روزانه به بیش از 2 هزار مخاطب نشان دهد. یعنی همان تبلیغ لوازم یدکی خودرو به صورت کاملا هدفمند و پربازده. چراکه مخاطبان وبسایت دکی کارز همگی هدفمند هستند.

همه مخاطبان وبسایت دکی کارز کاربرانی در حوزه لوازم یدکی خودرو یا دیگر زمینه‌های خودرو هستند. از این رو تبلیغ لوازم یدکی در این پلتفرم بسیار هدفمند اجرا میشود.

تبلیغ لوازم یدکی

نحوه اجرا تبلیغ لوازم یدکی در دکی کارز به این صورت است که شما پس از برقراری مسئول تبلیغ، شرحی از برند، فروشگاه، شرکت و دیگر موارد مهم مربوط به خود میدهید. سپس مسئول مربوطه به شما در اجرای تبلیغ لوازم یدکی در دکی کارز مشاوره میدهد.

این مشاوره در این مورد است که از چه جملاتی و متن هایی در متن تبلیغات لوازم یدکی خود استفاده کنید که کمپین تبلغیات لوازم یدکی شما با موفقیت بالایی روبرو شود.

مراحل اجرای تبلیغ لوازم یدکی در دُکی کارز

1- مشاوره با مسئول تبلیغات لوازم یدکی خودرو 

2- توافق هزینه تبلیغ لوازم یدکی

3- اجرای کمپین تبلیغات لوازم یدکی

تبلیغات لوازم یدکی به چه صورت در دُکی کارز قرار میگیرد؟

تبلیغات لوازم یدکی در دُکی کارز بصورت تبلیغات بنری صورت میگیرد. این بنرهای تبلیغ لوازم یدکی هم میتوانند بصورت بنر متحرک باشند و هم بنر ثابت.

پیشنهاد اولیه برای افزایش بازدهی تبلیغ لوازم یدکی استفاده از بنر متحرک است. و همچنین رعایت اصول طراحی در طراحی بنر نیز بسیار حائز اهمیت است.

چرا تبلیغ لوازم یدکی در دکی کارز؟

مزایای تبلیغ لوازم یدکی در دکی کارز:

هدفمندی مخاطبان در اجرای تبلیغات لوازم یدکی

اولین مزیت تبلیغات لوازم یدکی در دکی کارز هدفمندی مخاطبان است. همه مخاطبان دکی کارز در زمینه خودرو هستند و به هیچ عنوان با مشاهده تبلیغات لوازم و قطعات یدکی خودرو آن را رد نمی‌کنند.

تعداد بالای مخاطبان

همان طور که در بالا هم ذکر شد تبلیغات شما روزانه به بیش از 2000 مخاطب هدفمند در حوزه خودرو نمایش داده میشود، از این رو این عامل باعث افزایش بازدهی کمپین تبلیغ لوازم یدکی شما میشود.

نمونه جایگاه‌های تبلیغات لوازم یدکی: 

چرا تبلیغ لوازم یدکی در دکی کارز؟

1- مخاطب کاملا هدفمند

2- جا افتادن برند و فروش محصول شما باهم حین اجرای تبلیغات لوازم یدکی

اعضای تیم دکی کارز

امین اصلانی

امین اصلانی

#محتوا #ویدیو مارکتینگ

رضا حیدری

#ادمین وبسایت دکی کارز

ebrahimi-min

مهندس هادی ابراهیمی

#طراح سایت #سئو

هدا کامران‌ فر

#پشتیبانی سایت